top of page
  • Foto van schrijverJess

Social Media, heb ik dat echt nodig?


Jij bent de meester!


Social media is niet meer weg te denken in het bedrijfsleven. De online kanalen bieden een geweldig platform om connectie en interactie te hebben met je klanten en ze feeling te geven met je bedrijf of product. Op social media kun je je bedrijf profileren als “meester” in jouw vakgebied, een belangrijke tool dus om in te zetten. Jij kan hier laten zien dat je weet wat er speelt in jouw tak van sport, je deelt relevante informatie én je maakt je bedrijf zichtbaar.


Schiet je doel niet voorbij


Social media zal het beste voor je gaan werken als je het consequent inzet. Laat daarom regelmatig je ‘gezicht’ zien d.m.v. de kennis die je deelt. Met regelmatig bedoel ik niet dat je nu gelijk je hele tijdlijn vol moet gaan zetten met content want daarmee schiet je het doel eerder voorbij dan dat je het bereikt. Post met mate, zorg dat je informatie relevant is en creëer een dialoog.


Actie geeft reactie


Wanneer mensen gaan reageren op jouw berichten wordt dit ook getoond binnen hun netwerk. Dit betekent een groter bereik van je boodschap en het platform zal beter voor je gaan werken omdat je content interessant bevonden wordt. Gevolg….je berichten gaan meer mensen bereiken. Reageer dan ook altijd op berichten en reacties en hou de interactie gaande. Be social!


LinkedIn tip - Jess


In mijn volgende blog zal ik ingaan op het gebruik van LinkedIn en hoe je het bereik van je bedrijf kunt vergroten. Om het overzichtelijk te houden zal ik een aantal tips duidelijk voor je op een rijtje zetten. Kun je niet wachten tot mijn volgende blog en is directe hulp welkom? Neem contact met mij op en ik help je verder!




75 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page